miercuri, 13 noiembrie 2013

Destinatii exotice

Si daca tot vine siarna si o sa ne inghete toate alea pe-afara si daca tot incepe sa bata vantu' ala rau dinspre Moldova (crivat parca se numeste  - cant ce vine dinspre stepele rusiei). SI daca tot e atat de scumpa caldura incat atunci cand vine nota de plata te ia cu ameteala m-am gandit sa caut o serie de destinatii exotice interesante pentru a-mi petrece macar o saptmana din mijlocul iernii undeva langa niste palmieri, cu un cocktail si cu niste negrese care sa-mi faca vant cu niste evantaie d'alea mari (nu mai stiu cum le cheama).

Dupa indelungi cautari (pe meandrele internetului) m-am oprit la Republica Dominicana, unde am gasit o gramada de oferte foarte interesante la preturi derizorii - bine, nu chiar derizorii, dar daca stai sa te gandesti ca nu e tocmai aproape, pretul este chiar foarte ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu